♥ NFF ♥

teman pengganti

Saturday 29 September 2012 02:09 0 comment(s)

hi , hari nie hari pertama aku join blog , setelah sekian lama kawan aku paksa2 , tp aku tanak . ntah kenapa hari nie , baru tbukak hati aku nak join . hehe , pape jelahh ~ so lepas nie keje aku menulis blog jelah :) d sebabkn aku baru hari nie join blog dan masih tak tau pape lg , blog aku pun tak lah secantik korg punyee ~ buruk jee , hee :D tggu lah aku dah pakar nnty , mcm2 aku buat kat blog nie , ngee :D k lah aku pun tak tau nak tulis ape g nie ~ tggu lah episode seterusnyaa , barulah cerita aku bermulaa , HAHA :p byee ~ 


diriku bukan dirimu ;

.

 STALKER
.

KISAH HIDUP GADIS REMAJA INI :)
jom jadi kawan ;




sinisini ;

TWITTER


INSTAGRAM
Instagram
cbox song ;


*LETAK urL/LINK , BUKAN EMAIL


untukmu ;


♥ Aku mencintainya , tanpa melihat kata "SEMPURNA"
♥ Aku mencintainya dengan segala kesabaran dan keikhlasan hatiku ..
♥ Aku mencintainya dengan melihat agamanya, bukan fizikalnya ..
♥ Aku mencintainya dengan sebentuk cinta yang ku punya ..
♥ Aku mencintainya, tanpa melebihi rasa cintaku padaNya ..
♥ Aku mencintainya dengan melihat segala kelebihan dan kekurangan yang ia miliki ..



All rights reserved ®
NUR FAZIRA FARAHANIS
29.09.2012